РЕКЛАМАЦИЈЕ
У случају да имате било какву рекламацију на неки од производа, будите слободни да нас контактирате. Будите сигурни да смо спремни и способни да решимо сваку насталу ситуацију. Дужни смо да у року од 8 дана одговоримо на рекламацију. 15 дана – рок за решавање рекламације (изузетак су намештај и техничка роба, када је рок за решавање рекламације 30 дана).
Рок за решавање рекламације прекида се када потрошач прими одговор продавца и почиње да тече изнова када продавац прими изјашњење потрошача на одговор продавца. Потрошач је дужан да одговори на продавца најкасније у року од 3 дана од дана пријема одговора продавца. Сматра се да потрошач није сагласан са предлогом продавца уколико се не изјасни у року од 3 дана.
ЈЕДНОСТРАНИ РАСКИД
Купац има право да у року од 15 дана од дана закључења уговора на даљину о куповини производа на интернет сајту ввв.металнеполицепрофи.рс , тј дана пошиљке пошиљке у његовој држави, а без навођења разлога једнострано раскине уговор, достављањем продајног образаца за одустанак у електронској или штампаној форми. Форма Образац за одустанак/ отпремница може бити оверена приликом исте испоруке или најкасније 15 дана од дана испоруке. Једностраним раскидом купац се ослобађа свих уговорних обавеза, осим непосредних трошкова повраћаја робе.
Оразац за одустанак можете преузети испод.
– Сагласно закону о заштити потрошача потрошача може у року од 14 дана од дана закључења уговора на даљину или уговора који се закључује изван пословних простора да без навођења разлога једнострано раскине уговор.Једностраним раскидом уговора из става 1. овог члана потрошач се ослобађа свих уговорних обавеза. , осим непосредних трошкова повраћаја робе трговцу. Изјава о једностраном раскиду уговора на даљину који се закључују изван пословних простора се може послати електронском поштом ( инфо@металнеполицепрофи.рс ) или препоручено на адресу Продавца (Никодија Стојановића Татка бб, 18000 Ниш).
Као продавац дужни смо да потрошачу издамо писану потврду или електронским путем потврдимо пријем рекламације, односно саопштимо број под којим је заведена његова рекламација у евиденцији примљених рекламација.
Саобразност:
Уколико у опису производа или његовим карактеристикама није другачије наведено стање важи 2 године од датума куповине производа. У случају рекламације због несаобразности, потрошач може да пошаље робу о трошку трговца курирском службом бек са којом имамо уговорни однос.
ПОВРАЋАЈ КУПЉЕНЕ ОДЕЛЕ:
Трошкове поврата робе сноси купац, уколико је поврат робе у законском року од 14 дана. У случају неисправног,оштећеног или погрешно послатог артикла трошак поврата или замене сноси продавац. Приликом враћања или слања робе у сервис купац дужан је да приложи документацију која му је податке и то:
- Артикал који враћа (САОБРАЗНОСТ ПРОИЗВОДА)
- Поруџбеницу
- Рачун
- Образац рекламације (изјава) или образац за одустанак
Поврат новца на решену рекламацију врши се Бек Екпресс-ом за физичка лица уколико су плаћање извршили било поузећем или неким од других начина плаћања и за правна лица која су робустна платила готовином. Поврат новца на решену рекламацију врши се електронским путем за правна лица уколико су робу и/или доставу платили електронским путем, као и за физичка лица која су платила картицу на сајту.
ЗАМЕНА
Куповина је ситуација и индивидуална, па се могу догодити случајеви где ће купац тражити од нас да се купљена роба врати из више разлога. Закон крајњем потрошачу омогућава у одређеном року. Након утврђивања да је роба враћена у истом стању како је и послата тј продата (неоштећена и исправна, роба и амбалажа) врши се поврат новца купцу или замена за неки други артикал уз кориговање трошкова, мање или више у односу на укупну вредност робе, наравно. уколико постоји потреба за тим.
Уколико је након отварања пакета установљено да је купац наручио погрешну величину или боју, могуће је заменити одговарајућу величину или боју или томе сл. али сходно залихама у том тренутку. Стога је купац дужан да обавести продавца у најкраћем року како би се извршила замена.
Трошкове замене робе и новца сноси купац, сем у случајевима када купац добије неисправан или погрешан артикал. Уколико је купац погрешио приликом одабира артикла, приликом преузимања робе, купац плаћа износ једне поштарине у висини која му је претходно наплаћена по већ уговореном ценовнику.
ОШТЕЋЕНА РОБА – ПАКЕТ ОБАВЕЗНО ПРОВЕРИТЕ !
Уколико вам је пошиљка стигла видно оштећена, потребно је да на лицу места курир направи записник, да нас обавестите мејлом на инфо@металнеполицепрофи.рс или телефоном 060/6064900. Такав пакет не морате примити, може нам бити враћен а ми ћемо обавити замену.
Уколико сте примили пошиљку и након отварања паковања установили да испоручена роба не одговара нарученој или подаци који нису одговарајући, или је роба оштећена приликом транспорта, молимо Вас да нас, најкасније у року од 24 сата од тренутка пријема пошиљке, позовите телефоном на број 060/ 6064900, или пошаљете е-маил са својим подацима (име, презиме, телефон) на адресу инфо@металнеполицепрофи.рс и опишете какав проблем имате. У најкраћем могућем року, а најкасније у року од 8 дана од дана пријема рекламације писаним путем или електронским, одговорићемо потрошачу на изјављену рекламацију и обавестићемо Вас о даљем поступању. Рок за решавање рекламације је 30 дана од тренутка пријаве исте.
Приликом утврђивања да је роба оштећена приликом транспорта, потребно је фотографисати оштећења и доставити их на маил: инфо@металнеполицепрофи.рс
ОДБИЈЕНА РЕКЛАМАЦИЈА – Дужности продавца
- је да пружи одговарајуће обавештење потрошача у случају одбијања рекламације (образложење продавца у случају неприхватања рекламације)
- дужан је да потрошача свеобухватно обавести о могућности решавања спора вансудским путем, као ио надлежним Телима за вансудско решавање потрошачких спорова.
Уколико је потрошач за купљени производ добио гаранцију и ако се рекламација изјављује након протека 2 године од дана куповине , потрошач је дужан да рекламацију изјави даваоцу гаранције .
ВАНСУДСКО РЕШАВАЊЕ СПОРОВА
Потрошачки спор може се решити поступком вансудског решавања потрошачких спорова. Као трговац смо дужни да вас обавестимо да смо по закону обавезни да учествујемо у овом поступку. Вансудско решавање потрошачких спорова обавља се на транспарентан, ефикасан, брз и правичан начин пред телом за вансудско решавање потрошачких спорова. Министарство сачињава листу тела и јавно је објављује. Доступна је на адреси хттпс: //мтт.гов.рс/текст/2306/застита-потросаца.пхп.
Поступак пред телом може да покрене потрошача само уколико је претходно изјавио рекламацију или приговор трговцу. Потрошач протеком једне године од дана (безуспешног) подношења рекламације губи право на подношење предлога за вансудско решавање спора. Вансудско решавање потрошачког спора може да траје најдуже 90 дана од дана подношења предлога.
У потрошачким споровима који су предмет Закона о заштити потрошача, ако је вансудско решавање спорова уређено посебним законом, а нарочито у области пружања електронских комуникационих услуга, поштанских услуга, финансијских услуга, осим финансијских погодби, услуга путовања;
- за решавање спорова по процедурама које је установио сам трговац;
- на непосредне преговоре између потрошача и трговца;
- на покушај мирења страна поводом спора у парничном поступку;
- у поступцима које је трговац покренуо против потрошача.
Свака странка у поступку вансудског решавања потрошачког спора плаћа своје трошкове (трошкови заступања, путни трошкови и сл.). Рад тела за вансудско решавање потрошачког спора је бесплатна странка у поступку вансудског решавања потрошачког спора.